Hercegnős torta,saját készítésű bevonó massza

2012. január 7., szombat


Olyan sok bevonót kipróbáltam már ,de szerintem ez a legjobb.http://jepatojtavan.blogspot.com/2011/01/hazi-fondantrecept-es-tapasztalatok.html) találtam egy kicsit átvariáltam.  Nagyon jó vele dolgozni!! Nagyon szép fényes könnyen nyújtható.
A barbis tortát már evvel vontam be.
Ez az alapja úgy mond a rét :-)a zöld fű kókusz reszelék ételfestékkel be színezve a tányér helyére kerül a baba.


Az alja 8 tojásos kakaós piskóta a szoknyája 5 tojásos. A krém csoki ganache krém. Amit 700 ml hab tejszínből és 3 tábla jó minőségű 75 % tartalmú csoki áll. 200 ml tejszínt fel melegítek a mikróba bele töröm a csokit simára kikavarom és bele öntöm a hideg tejszínbe,majd felverem habverővel.

1 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon mutatós lett, biztos örült neki az ünnepelt!

Megjegyzés küldése