Diós-mágnás pite

2011. július 21., csütörtök



Tegnap végre nekem kedvezett az ídő járás és ki is használtam,sütit sütöttem és kenyeret.A kenyeret még forrón ették a gyerekeim.Ez a süti  Szabikám kedvence.
30 dkg liszt
1 cs sütőpor
1 db tojás
20 dkg margarin
1 citrom reszelt héja
2 ek cukor
1 cs só,kicsi tej
lekvár én sárgabarackkal csináltam (nem régen főztem és meg is voltam elégedve,nem lett édes igazi gyümölcs ízű)
Habhoz:
 15 dkg dió
 1 cs vaníliás cukor
3 tojás
10 dkg cukor
A tészta hozzávalóit gyors mozdulattal össze állítjuk,három negyed részét vékonyra kinyújtjuk (fél centi) és tepsibe tesszük.Megkenjük lekvárral.A tojások sárgáját a cukorral kikavarjuk habosra,hozzá adjuk a diót a v.cukrot ,a fehérjét kemény habbá verjük és fokozatosan azt is.Majd ráöntjük a tésztára és a kimaradt tésztából be rácsozzuk.(25x35) tepsire elég ez az adag.Kb 25 perc alatt kész.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése