Ma magamnak kedveztem

2010. november 11., csütörtök

Meg kívántam egy kis krémes habosat,de nem émelyítősen édeset.Nem olyan régen vettem a Tescóban egy zacskó tiramisu pudingport (HAAS) ebből szerettem volna készíteni valami krémet.Magában a pudingot én nem szeretem.Reggel már alakult bennem egy kép az édességemről:-)
Hozzávalók: 2 zacskó kerek tallér (baba piskóta is lehet,de ez nekem most így lett jó)
2 z tiramisu pudingpor
7 dl tej + 1 dl tej
5 dkg margarin
1 tasak 3x1-ben kávé
1 kevés rum aroma
15 dk cukor
Díszítéshez:
tejszínhab és kakaópor
A pudingport elkészítjük 7 dl  tejjel ,a porcukorral kikavarjuk a margarint és a kihűlt pudinghoz adjuk.

A kávét fel oldjuk a tejben,adunk hozzá rumaromát.Egy tál aljába öntsük krémet arra tegyük a kávéban megmártott tallérokat.Szórjuk meg egy kis kakaóporral és megint öntjük rá krémet,majd megint tallérékat ezt addig csináljuk még el nem fogynak a hozzávalók.A tetejére hintsünk kakaóport.Tegyük a hűtőbe tálalásig.Majd tegyük kelyhekbe díszitésként használjunk tejszínhabot és egy kis kakaóport.
Annyira örülök,hogy végre sikerült beszereznem egy habszifont,nem volt egyszerű és most már kettő is van különböző méretűek.Nagyon finom a tejszínhab,össze sem lehet hasonlítani az előre gyártottal.
Most egy kézi csiga készítőt keresek.A piacon azt mondták,hogy az már retro cucc:-),de én azért nem adom fel.
Vissza kanyarodva az édességhez,Szabi fiamnak nagyon ízlett,a többiek még nem kóstolták.Nekem is jó volt,gesztenye pürére emlékeztet az íze és nem volt tömény!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése