Valentin napi kókusz kockák

2012. február 15., szerda

Valentin napra mindig veszek valamit a kis szerelmeimnek :-) gyermekeimnek,de most úgy gondoltam,hogy sütök valamit, persze olyat ami mindenkinek megfelelne.Nem egyszerű mert nagyon kevés dolog az amit kivétel nélkül meg ennének.Délelőtt barangoltam itt a neten mi is lehetne az. Gabriellánál találtam rá ,a kókusz kockára.Jó választás volt,még sosem készítettem. Finom nagyon,bár a csokiba én legközelebb nem teszek ennyi cukrot.
Be linkelem  az oldalt,mert ugyan úgy készítettem,ahogy oda le van írva.http://gabicsek.blogspot.com/2011/12/kokusz-kocka.html.
Néhány fotó a gyerekek konyhai próbálkozásaiból:
Balázsom nagy szakértelemmel kavarja a tojást,úgyan is rántotta készült.
Szabolcs át vette,mert állítólag Bazsi nem jól csinálta:-)

Sajttal megszórták és piros paprikával.Jó étvággyal el fogyasztották :-)
Legvégül,de nem utolsó sorban a 3 fiam: Szabolcs,Ádám,Balázs

2 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon örülök, hogy ízlett a kókusz kocka a családnak, és köszönöm, hogy belinkeltél, aranyos vagy! :) Mindig nagyon jól esik, ha valakinek megtetszik egy receptem és elkészíti a családjának. :)
A fiúk nagyon ügyesek a konyhában. Helyesek! :))

ani írta...

Én is köszönöm,hogy nyilvánossá tetted!

Megjegyzés küldése